söndag, mars 11, 2007

Helg, melodifestival och Norrköping

Nyss hemkommen från kära gamla norrköping försöker jag summera helgen. Konstaterar att den innehållit betydligt färre saker att göra än de senaste helgerna vilket varit skönt men också lett fram till ett visst mått av rastlöshet.

Har hälsat på min pappa i Norrköping. Han har nyligen flyttat så jag passade på att spana in den nya lyan. Just nu präglades den av kartonger, inga gardiner och ett evigt letande efter saker som man inte riktigt vet var de finns. Men potentialen är stor och det kommer med största säkerhet att bli en riktigt fin lägenhet!

Kvällen ägnades åt melodifestivalen. Hade två stora förhandsfavoriter, nämligen Måns och Sonja. För Måns gick det väl ok men Sonja hamnade alldeles för långt ner i resultatlistan. The Ark är dock godkända som segrare

Såhär borde resultatet blivit om jag fått bestämma:
1. Måns Zelmerlöw
2. Sonja Aldén
3. The Ark
4. Andreas Johnson
5. Marie Lindberg
6. Sarah Dawn Finer
7. Sebastian
8. Sanna Nielsen
9. Anna Book
10. Tommy Nilsson
Nu är det ju inte bara jag som bestämmer och tur är väl det *s*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tommy Körberg??

Ina sa...

Skulle ju bara kolla så att ni var med ;)