tisdag, februari 06, 2007

Äntligen

Äntligen verkar det som om debatten nu börjar lämna person och gå in på sak istället. Jag har hela tiden hävdat en det måste ske innan en lösning kan hittas. Nu kommer det att vara en utbildning för alla fullmäktigeledamöter. Blir säkert intressant och bra.

i dagens artikel i NA (som tyvärr inte finns publicerad på nätet) passar dock Murad Artin och Ylva Wessman på att slänga med att de känner sig kränkta och att det som Staffan gjorde var oacceptabelt mot ALLA kvinnor i församlingen.

Jag tackar för omtanken Murad, men jag talar gärna för mig själv. Och jag kände mig absolut mer kränkt när en kvinna från oppositionen gjorde samma sak mot mig. (Se tidigare inlägg på denne blogg). Hoppas att du kommer skrika lika högt över den saken! Hoppas att du känner dig lika kränkt över det! Eller är det bara för att Staffan är din politiksa motståndare som det är ok att skrika så mycket?

Inga kommentarer: