tisdag, februari 06, 2007

Ve och fasa!

En snäll ung man lovade idag att hjälpa mig men en enkel sak. Han skulle skicka ett sms till mig med Anjas resultat. Detta eftersom jag skulle på möte och inte kunde se det själv.

Tror ni att jag fick ett sms?

Helt rätt, inget sms kom. Fick istället förlita mig på de lika sportintresserade moderaterna som kunde wappa fram resultatet.

Anledningen till det uteblivna sms:et kom senare via mail. Mitt mobilnummer hade inte funnits på ior (kommunens intranät). Vad sägs om Eniro? Eller kommunens växel? Eller någon av de mängder med andra söksajter som finns...

Dessa dåliga teknikkunskaper och bristande servicevilja skrämmer mig! Dagens ungdom... Mannen i fråga vill säkert vara anonym men ni hittar hans blogg här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skrattar högt, länge och hjärtligt :D Tycker det är bra att vi unga politiker är snälla mot varandra, och inte hänger ut varandra över nätet :P

Ina sa...

Absolut!

Men det var faktiskt du som började! ;)

Anonym sa...

Nu vann vi guld igen! Ska jag skicka bud hem till dig? :)

PS. Du tänker väl inte sluta blogga? Vems blogginlägg ska jag isf förilskas över? :)